آدم ساده را دوست دارم
 
درباره وبلاگ


به نام خالق زیبایی ها سلا م میکنم به همه دوستان عزیزی که به این کلبه فقیرانه ما سری میزنند. باشد که ما را یاری دهند و از نظرات خود مطلع کنند. /
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 62710
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


juju




می دانی..؟

آدم های ِ ساده...

ساده هم عاشق می شوند...

ساده صبوری می کنند...

ساده عشق می وَرزَند...

ساده می مانند...

اما سَخت دِل می کنند...

آن وقت که دل ِ می کنند...

جان می دَهند...

سخت میشکنند...

سخت فراموش میکنند...

آدم های ِ ساده…

ساده زندگی میکنند...

بی مهابا حرف دل میگویند...

بشدت گریه میکنند...

و همیشه قدردان هستند...

از عذر خواهی نمی هراسند...

از شادی دیگران لبریز از شادی میشوند...

 

 

و می دانی...؟

مهم

نیست که چه اندازه می بخشیم...

بلکه مهم این است که در بخشایش ما...

چه مقدار عشق وجود دارد ...

 

و میدانی...؟

آدم های ساده...

به سادگی...

فراموش میشوند...

در حالیکه

هرگز فراموش نمیکنند...

.....................

.....................

 
آدمهای ساده را دوست دارم
 
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
 
همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند

 


برای همه هستند
 
آدمهای ساده را

 


باید مثل یک تابلوی نقاشی

 


ساعتها تماشا کرد
 
عمر‎ ‎شان کوتاه است

بس که هر کسی از راه می رسد

 


یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان میزند
 
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
 

 

آدم های ساده را دوست دارم.
بوی ناب “ آدم ” می دهند...

 
 



نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت22:07---3 مرداد 1391
سلام . خسته نباشی
میخواستم یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت معرفی کنم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت کسب درآمد هستم وچندین برداشت به حساب بانکی ام داشتم و اون رو تضمین میکنم پس اگه دوست داشتی به وبلاگم بیا که توضیحات بیشتر در مورد این راه کسب درآمد و راهنمایی و آدرس این سایت کسب درآمد رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه ، پس میتونی با خیال راحت بیای و توضیحات ببیشتر در مورد این راه کسب درآمد رو بخونی و اگه تمایل داشتی ثبت نام کنی . وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 3 / 5 / 1391برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : قلم